Privind achiziţia de: servicii de organizare evenimente, respectiv închiriere spațiu
Obiect achiziție: servicii de catering pentru participanții de la Întâlnirea regională RFC
Cod CPV: 55300000-3
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
Servicii catering pentru dimineață, 20 de persoane – ora livrării: 9:30 – 23 ianuarie 2019;
- cafea, lapte, zahăr brun;
- apă la 0,33 ml – 15 sticle apă plată, 7 sticle apă minerală;
- apă fiartă pentru ceai: recipient de minimum 2 litri;
- 2 cutii ceai de fructe / mentă;
- fursecuri sărate;
- prajitură cu fructe / mere.
Servicii de catering pentru amiază, 20 persoane ora livrării: 12:30 – 23 ianuarie 2019
- platou branzeturi asortate;
- tartine de dimensiuni mici – minimum 4 tipuri (dintre care 1 tip vegetarian);
- 1 salată de legume (indicativ – de țelină, morcovi, măr);
- 1 salată cu carne de pui;
- baghete cu semințe feliate;
- struguri – 1 kg.
Valoare estimată fără TVA:
- Servicii pentru coffee break şi prânz: 60 lei/persoană
Se vor asigura pahare de unică folosință, farfurii, tacâmuri, șervețele și fețe de masă.
Locația: Bastionul Croitorilor, Strada Baba Novac nr. 35, Cluj-Napoca
Contract: NU
Termen de livrare/prestare/executare: 23 ianuarie 2020
Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comuncat cu 1 zi înaintea evenimentului.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel: +40264431550, fax: +40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 22.01.2020, ora 10:00