Achiziţia de servicii de organizare evenimente, respectiv închiriere spațiu

Privind achiziţia de: servicii de organizare evenimente, respectiv închiriere spațiu

Obiect achiziție: servicii de catering pentru participanții de la Întâlnirea regională RFC

Cod CPV: 55300000-3

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Servicii catering pentru dimineață, 20 de persoane –  ora livrării: 9:30 – 23 ianuarie 2019;

  • cafea, lapte, zahăr brun;
  • apă la 0,33 ml – 15 sticle apă plată, 7 sticle apă minerală;
  • apă fiartă pentru ceai: recipient de minimum 2 litri;
  • 2 cutii ceai de fructe / mentă;
  • fursecuri sărate;
  • prajitură cu fructe / mere.

Servicii de catering pentru amiază, 20 persoane ora livrării: 12:30 – 23 ianuarie 2019

  • platou branzeturi asortate;
  • tartine de dimensiuni mici – minimum 4 tipuri (dintre care 1 tip vegetarian);
  • 1 salată de legume (indicativ – de țelină, morcovi, măr);
  • 1 salată cu carne de pui;
  • baghete cu semințe feliate;
  • struguri – 1 kg.

Valoare estimată fără TVA:

  • Servicii pentru coffee break şi prânz: 60 lei/persoană

Se vor asigura pahare de unică folosință, farfurii, tacâmuri, șervețele și fețe de masă.

Locația: Bastionul Croitorilor, Strada Baba Novac nr. 35, Cluj-Napoca

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare: 23 ianuarie 2020

Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comuncat cu 1 zi înaintea evenimentului.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel: +40264431550, fax: +40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 22.01.2020, ora 10:00